You know, for a while, I thought you were the best thing that ever happened to me

Har haft ett väldigt intensivt och fint veckoslut.
 
Först Lucia Movie Night uppe i Umeå i onsdags tillsammans med Dexter och några IC4:or.
I år blev det Mammas Pojkar (faktiskt rolig), Jack Reacher (Så. Jävla. Löjlig. Film. Sen hatar jag verkligen Tom Cruise) och Silver Linings Playbook (<3).
Stannade och sov hos mina favorit-sambos Henke och Johanna.
Missade bussen (som inte ens gick på en lördag) och åkte tåg istället.
Lyssnade på Linkin Park så högt att jag trodde mina öron skulle börja blöda.
Åkte runt i en bil trots att vädret utanför var galet.
Fick i mig tacos tillsammans med Becka och Marre.
Såg både The Holiday OCH Mamma Mia! på samma kväll (ja, vi är tjejer).
Ville döda Jasper och gifta mig med Pierce Brosnan.
Grät i kyrkan till ett otroligt vackert solo av Becka.
 
Nu: House.
 
Lisa - Är det rätt eller fel, pallar inte bry mig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0