Boom boom boom boom, I want you in my room

Jag åker tillbaka till Lalsot nu imorgon (lördag), och lämnar Himachal Pradesh bakom mig. Jag kände att det inte var för mig att vara här.

Ikväll åt vi volontärer på The Lounge (bästa restaurangen här i Palampur, med bästa namnet) och vi fick höra Vengaboys. Andra gången sen jag kom till Indien som jag hör Vengaboys, lite kul. När vi kom in i restaurangen spelade de indisk musik men så fort de såg oss tio västerlänningar bytte de till en 8 låtar lång spellista med Akon, Enrique Inglesias och annan klassfull musik.


Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

När jag hör den låten minns jag bara hur vi satt i ditt rosa tält med din lilla stereo och lyssnade på den, minnen!

2012-02-18 @ 00:49:45
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0