Mot Indien!

Nu gäller det.

Sitter i skrivandes stund på Arlanda och väntar på flyget som
ska avgå om cirka två timmar. FinnAir (<3) mot New Delhi med flygplansbyte i Helsingfors. Kommer att vara framme runt halv sju imorgon lokal tid. Det känns spännande det här. Efter nio veckor av volontärarbete, den 12 mars, kommer jag att vara tillbaka på svensk mark igen.

Jag vet inte hur mycket jag kommer att kunna skriva på bloggen därborta men jag ska försöka att hålla er uppdaterade om vad jag gör! Hoppas att ni får det fint hemma i Sverige, jag kommer att sakna er.


Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Hoppas du får chans att skriva lite, lycka till igen <3

2012-01-09 @ 15:38:22
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0