Dom kallar mig galen älskling, men hämnden är ljuv

Har haft två väldigt bra sommardagar.
 
Igår badade jag i Lill-Vammsjön x2, åt sushi med Julia och såg alla avsnitt av "Den Sista Dokusåpan". Helt sjukt mysigt.
 
Idag var det Dockstadagen (som förut var min absoluta favoritdag på hela året), köpte sockervadd, fick reda på att Andreas vann slippers (väldigt viktig information), tittade på Becka när hon åt en korv till lunch då hon hade en paus från Ica-rushen, kylde mig inne på Ica med Marielle, hängde på Jessicas altan, gick hem för att grilla med Henke och Linda, spelade krocket med dessa två + ett stycke Emil och vann i Bezzerwizzer. Riktigt bra dag.
 
 
// Spatman's biggest fan.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

mysigt! Så härlig bild också, älskart'!

Svar: As mysigt. Tack, jag <3 sockervadd alltså.
Lisa-Marie Sundin

2012-07-29 @ 16:23:15
URL: http://www.rebeckav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0