Jag ser ingen juice?

Som några av er redan vet är jag lite annorlunda (i ett specifikt avseende). Jag gillar verkligen TV-reklam.
 
Jag har aldrig blivit störd på att se en film på TV3 med sju reklampauser. Tycker att det är lättare att följa en film på TV då det är en paus var 20:e minut så jag har tid att gå på toa eller skära upp lite vattenmelon utan att missa något. Men oftast sitter jag faktiskt kvar och ser reklamfilmerna. Zappar aldrig förbi det (då kan jag ju missa när filmen börjar igen!). Det är inte så att jag alltid totalälskar alla reklamfilmer, vissa är faktiskt totalt värdelösa. Men ofta är de smarta och ibland väldigt roliga.
 
Just nu rullar det två reklamfilmer som jag bara älskar: 
För att jag älskar SJ. Och för att det är så jävla sant.
 
För att jag ogillar barn egentligen (reklam är inget undantag) men den där tjejen är så jävla härlig. Så jävla mästrande. "Ah, gott! Men inte juice" är en klockren kommentar. I verkligheten hade jag blivit vansinnig men på TV är det bara kul. Helt hysteriskt.
 
// Lisa - Det är en magdryck.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Hahaha "jag ser ingen juice"

2012-07-19 @ 20:43:40
URL: http://www.rebeckav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0