Peace & Love 2012 i bilder

Spenderade förra veckan på Peace & Love i Borlänge och hade det helt sjukt bra. Bjuder på lite bilder från en galen vecka.
Galet mycket packning skulle in på området. Köandet i flera timmar i regnet sög musten ur oss rätt rejält.
 
Två av de kvinnor jag beundrar mest: Margret Atladottir och Parisa Amiri.
Jag fick en kram av Margret och dog nästan på fläcken.
 
Timbuktu var sjukt kort och sjukt bäst. Resten av ditt liv är fortfarande en av de allra bästa låtar jag vet.
 
 
Simple Plan var också där. Minns dagarna i högskolebussen då jag satt bredvid Jessica och lyssnade på dem VARENDA morgon och eftermiddag. Visste inte vilka de var men tyckte att hon var så vansinnigt cool att jag gjorde allt för att vara som henne. Sjukt. Kär i Jeff Stinco var hon också. Toka.
 
 
Den Svenska Björnstammen. Så sjukt värdelösa att vi gick efter tre låtar.
 
Veronica Maggio var underbar. Vilken energi, vilken röst, vilken kvinna.
När Petter uppenbarade sig på scenen blev publiken (och jag) hysteriska.
 
När Daniel Adams-Ray även kom fram blev det en sjuk stämning. Jag bara skrek. Hysteriskt.
 
 
 
Frukost.
 
Johanna och Sara testade langos (och blev besvikna)
 
 
Såg Schulman Show för första gången (Jag vet, gömt mig under en sten typ) och utvecklade ett litet hat mot Markus Larsson. Så himla bitter människa.
 
Kent <3
Kärlek. Regnet gjorde bara allt mer magiskt. (svårt med fotografering dock)
 
Att packa ihop alla grejor var ingen höjdare.
 
Söderberg var oseriös och dog nästan på Skrillex.
Jag och Sara befann oss på säkert avstånd då jag nästan somnade till Thåström.
 
Kodjo var sjukt rolig.
 
David Batra var ännu roligare.
Höjdpunkten var när någon kom in sent i lokalen och David frågade killen varför han var sen varpå David fick svaret "SÅ viktig är du inte".
 
 
Hoffmaestro var stört ösiga
 
 
 
Anna Ternheim var så himla söt. Missade dock min favoritlåt.
 
Rihanna var inte ens hälften så dålig som folk påstår. Inte det bästa jag såg men helt klart värt det om bara för ljusshowen. Umbrella är fortfarande den låten jag lyssnade mest på under andra hälften av min högstadietid.
 
På vägen hem stannade vi för att bada (inte jag då för jag hade lyckats bli förkyld av kent-regn)
 
// Lisa - Se mig, se mig eller låt bara bli. Mindre kan ingen göra, mera kan ingen göra.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Verkar ha varit underbart! du kommer bli en riktig festivalare nu!

Svar: Amen du, jag drar med dig så du vet.
Lisa-Marie Sundin

2012-07-03 @ 21:44:56
URL: http://www.rebeckav.blogg.se
Postat av: Julia.

Sluta. Hata. På. Markus. Larsson.

Svar: När han slutar hata på allt annat.
Lisa-Marie Sundin

2012-07-04 @ 21:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0