So what I told you was true... from a certain point of view

Har haft två väldigt fina dagar.
 
Onsdag:
For och köpte frukost på Ica tillsammans med min kära ex-granne Becka, dukade upp i min mancave och såg på alla 6 Star Wars-filmerna (i ordningen de kom ut i såklart). Vi hade ett gemensamt hat mot Anakin (kan vara drygaste karaktären någonsin), älskade Darth Vader (eller som Kent skulle ha sagt det; Mörk Fader) och härmade R2-D2. Fy satan i gatan vad jag älskar de där filmerna. Helt stört. Sjukt värd dag!
 
 
Torsdag:
Åkte med mamma till Ö&B, köpte förnödenheter till nästa vecka då jag ska på Peace&Love och stannade i stan för att hälsa på min kära särbo Dexter (också känd under sitt andra namn, Jessicipuss) som numera är stadsbo då hon nyss har flyttat in i sin lägenhet. Vi köpte hämtmat och såg De Tre Musketörerna (2011) med Milla Jovovich som ond, Orlando Bloom som galet ond, Mads Mikkelsen som ännu ondare och såklart en otrolig underbar Matthew "Mr. Darcy" Macfadyen som suput med krossat hjärta. Lite virrig historia och sjukt pajjig, men ganska söt. The Man In the Iron Mask är fortfarande bättre.
 
 
Nu blir det ett fint midsommarfirande tillsammans med glada människor.
Vi hörs.
 
// Lisa - Exciting is hardly the word I would choose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0