We don't have horses, we have a Chevy

Var på bio idag igen denna eftermiddag, då vädret än en gång inte var på min sida (det spöregnade då jag, utan paraply, sprang dödsföraktande till bussen bara för att inse att jag hade glömt nyckeln i Antons väska som obekvämt nog var kvar på skolan med honom och hans sketching class). Så med dyngsura tygskor tog jag min tillflykt till biomörkret med "Dark Shadows" i väntan på att Anton skulle komma hem igen.

Jag sjöng med i 70-tals musiken, skrattade åt en dråplig Johnny Depp som vampyr och konstaterade än en gång att Tim Burton (aka filmens regissör) är så jävla kär i Mr. Depp (hans tell-tale den här gången var att i introduktionen så sjöngs det "I love you" för full hals när Johnnys namn dök upp på bioduken).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0