Comme d'hab

Har haft världens mysigaste vecka då jag har haft tre fina IC4:or på besök. Becka, Rämsy och Emma var på en liten backpacker-resa genom Frankrike och de passade på att besöka Montpellier i en vecka.
 
Vi har hunnit äta tacos (tack Gordana!), dansat bort natten, sett The Paperboy på bio (andra gången för mig), kommit näst sist i Robin Hood's popquiz, hittat världens mysigaste te-café med flera hundra olika sorters te, besökt kanalstaden Sète (där vi fick höra lite Phil Collins), ätit en massa mat (för att inte tala om glass<3), sprungit genom spöregn och hängt på deras hotellrum. Så himla fin vecka och jag är så himla glad att det bara är tre veckor kvar tills jag kommer hem igen. Ah. Sjukt.
 
 
Dagens låt:
Claude François – Comme D'Habitude
 
// Lisa <3 Cloclo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0