New York - The city of opportunity

Var tillsammans med Anton på designern Diego Binettis visning igår. Eftersom Anton har jobbat för Diego förut och han behövde hjälp fick jag nu för första gången i mitt liv hjälpa till att klä modeller (inte ett jobb jag tror jag ska satsa på dock, haha).

Själva visningen var väldigt otraditionell då det var mer som en fest än en visning. Den var i ett konstgalleri och medan ett rockband spelade live slutade allt med att alla modeller, Diego och besökarna öste på dansgolvet. Sjukt roligt!


Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

låter awesome! mer uppdateringar och mer bilder!!

Svar: Jag forsoker men det ar sa himla daligt internet att bilder inte vill funka pa blogg.ses dumma ackel app
Lisa-Marie Sundin

2013-02-14 @ 21:03:17
URL: http://www.rebeckav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0