Sometimes you can break something so bad, that it can't get put back together

Innan Oscarsgalan igår klämde jag och Jessica in en sista nominerad film att se. Det var Beasts of the Southern Wild där publiken får följa Hushpuppy, en 6-årig tjejs (spelad av skådespelerskan med det otroligt svårutalade förnamnet: Quvenzhané Wallis) liv i en avlägsen del av den amerikanska södern.
 
En speciell film som rörde sig utanför ramarna över vad som är en klassisk historia. Upplägget var intressant, men historien i sig var inget jag hurrade mycket över. Dock vet ni som känner mig att jag har stora problem med barnskådespelare, då jag sällan tycker att de är trovärdiga. Men fy satan i gatan vad bra lilla Q var. Galet duktig liten tjej.
 
 
// Lisa - When an animal gets sick here, they plug it into the wall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0