That's great, because I've always dreamed of dating the expelled guy

Fick besök av en före detta Dockstabo (aka Jessica) igår och vi grillade, skrattade bort flera timmar och såg lite film:
 
* The Paperboy (I ett otroligt varmt Florida undersöker journalisten Ward [Matthew McConaughey] om rätt man [John Cusack] blev satt i fängelset för ett mord på en sheriff. Den här filmen blir bara bättre och bättre ju fler gånger jag ser den. 'The Tension' i vissa scener är så tjock att man kan ta på den)
* Unbreakable (Jag gillar verkligen M. Night Shyamalan. Är en av de få jag känner som inte tycker att The Happening är värdelös. Den här filmen handlar om Bruce Willis som är den enda som överlever en tågolycka och han börjar då ifrågasätta sitt liv. Älskade verkligen filmningen, så sjukt snyggt. Filmen i sig var bra, men inte så mycket mera)
* The New Guy (En mobbad kille [DJ Qualls, aka Rat i The Core] gör så att han blir relegerad från sitt High School för att återuppfinna sig som den coola killen på sin nya skola. Jag såg den första gången för nästan åtta år sedan och har älskat den sedan dess. "You've been looking at my Janet?" och "Who's the biaaatch now?" är självklara klassiker)
 
 
// Lisa - I'm just going to shoot you once!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0