Du vill ha lördag idag, men det var måndag igår. Du vill ha allt, jag ger dig mer

Vad jag älskar att public service älskar britter lika mycket som jag gör.
 
Igår hade den brittiska serien Breathless, som handlar om livet för sjuksköterskor och läkare på ett sjukhus i London i början av 60-talet, premiär på SVT1 (tack för tipset Julia!). Underbara, underbara Jack Davenport spelar en otroligt charmig och optimistik läkare. Iain Glen (aka friendzone-Jorah från Game of Thrones <3) dök också upp. SÅ otroligt bra serie som var precis i min smak. Åh. Längtar tills nästa lördag nu.
 
 
// Hon som inte orkar mera skönhet i världen

Kommentarer
Postat av: gordana

Åååååh!!! Jag tittade också på den igår <3

Svar: Så himla fint <3
Lisa-Marie Sundin

2014-02-23 @ 17:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0