SPÖKEN!

Idag var det första December och första luckan på chokladkalendern öppnades <3
På skolan så hade vi simmning på gympan, på svenskan fick jag och några till läsa upp en lång gammal pjäs där jag var gift med min son och på matten var jag liiiite för flum. Detta inkluderade att jag satt och sjöng Darkwing Duck låten på engelska. Julia och Malin tyckte att jag var liiite dum i huvudet (: haha.

Idag var det ju första december så jag kollade på första avsnittet av den nya julkalendern "Skägget i Brevlådan". Den var faktist ganska rolig. Men ingen julkalender NÅGONSIN slår Mysteriet på Greveholm (<3<3<3<3) som jag ser varje jul, ett avsnitt varje dag fram till jul, för jag har den på VHS :D



Dagens JUL-låt:
Peter Jöback - Jag kommer hem igen till jul

// Lisa - "Google "revenge" and get blairwaldorf.com"


Kommentarer
Postat av: Forsgren

Orättvist! Jag vill också kunna se greveholm varje dag :O :D Jag älskar det ju, den bästa julkalendern ever!!

2008-12-02 @ 20:40:55
URL: http://quatropop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0