What if someone looked into your future and didn't see tomorrow?

Det händer inte så mycket på skolan på måndagar, därför tycker jag om måndagar. Däremot hatar jag tisdagar för då har vi nästan bara praktiska ämnen, och de som känner mig vet att det inte är min starka sida.

Igår satt jag uppe och kollade på Runaway Bride med Julia Roberts och Richard Gere. Den är så bra, och ingen kan säga att  Richard Gere inte ser bra ut.
Jag såg nyss att filmen First Snow släpps på CDON.com den 9 april. AHHHHHHHHH! Behöver jag säga att William Fichtner är med i den ? VILL HA!

image351


// Lisa - Banankaka?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Braaa för dig Lisa, du ville ju ha den filmen :)
whiii.
(L)

2008-02-12 @ 17:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0