Tandläkaren och Fantomen på Operan

Hej!
Idag stack jag iväg till tandläkaren efter skolan och lagade ett hål. Det gick bra, men när allt var klart så märkte min tandläkaren Jan att det var något vitt på min kind. Han tog bort det och då började det svida. Dom tog bort det så gott dom kunde, men när jag tittade i spegeln så såg jag att jag hade fått en frätskada. Lite pinsamt för dom... Men jag tror att det bara var det översta lagret hud som frättes så jag hoppas verkligen att det inte blir bestående.

Ikväll ska jag, Jessica, Andreas och Henke se på film. Hoppas att vi kan få dvd:n att funka den här gången :P

image321

// Lisa - He tastes like you only sweeter.

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch, det
där ser inte vidare trevligt ut. =C

2008-01-25 @ 19:35:40
URL: http://detvarengangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0