Bring out the killer in me

(Jag, Jessica och Madde pratar om en kille som Jessica hade sett, som enlig henne var as snygg)
Jessica: Seriöst, han var AS snygg! Jag skojjar inte!
Jag: Tror du att jag skulle ha tyckt att han var snygg?
Jessica (Hon tar en lång paus, och sen säger hon med allvarlig röst): Hmm... ja, asså... Han är ju inte 45 + och han är inte med i Prison Break. Och han heter ju inte Dexter eller William Fichtner
Madde: Haha, nä han är väl ingen seriemördare.
Jessica: Snacka inte skit om Dexter! (Till mig) Lisa, när vi blir äldre så kommer vi bli precis som Dexter.

Hahahaha, som att det är de enda personer jag kan tycka är snygga. HOST HOST HOST!
Och, självklart kommer jag och Jessica bli två seriemördare utan känslor... :) Dexter <3

// Lisa - The snake is behind me, right?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, totally att vi kommer bli seriemördare utan känslor!! Någon som nånsin trott nått annat? haha ;D <3

2008-07-16 @ 23:57:18
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0