IHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!

Jag brukar inte vara sådär jätte intresserad av IDOL, men förra året var det en kille som fångade min uppmärksamhet redan i första delfinalen. Kapten Daniel Karlsson ifrån Jönköping. Han var helt perfekt, och jag hade jättegärna velat att han skulle bli tvåa, men när han åkte ut så struntade jag att se de sista avsnittet. Jag blev så arg. För han var ju helt underbar <3 Idol är inte samma sak i år utan honom.
Men iallafall så satt jag och läste "Klick" idag efter skolan och där var han! OCH DET STOG ATT HAN SKA SNART SLÄPPA EN SINGEL!!! "Would you Believe" och jag tror att den kommer vara as bra i vanlig Daniel-anda. Jag antar att ni fattar att jag är LYCKLIG! <3



// Lisa <3 Kapten Karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0