Tack. För att ni finns <3

Först vill jag bara säga tack alla underbara människor för era fina ord. Det värmer <3

Tisdagar är mina hatar dagar. Har alltid varit det. Det är långt till Fredag, Prison Break (säsongsuppehåll just nu) brukar oftast vara dan innan och då är man sjukt trött på grund av det, tråkiga och dryga dagar i skolan, inte mycket att glädjas åt helt enkelt. Så var fallet även idag. Tisdags-Eftermiddagarna suger musten ur mig för det är både Kemi OCH Fysik labb. Malin fick känna på mitt dåliga humör idag, som vanligt då.

Just nu borde jag göra Kemi frågor och skriva lite på Naturkunskapen, men jag orkar helt enkelt inte. (Förlåt Julia, du får slå mig imorgon!).
Men nu ska vi tänka positivt. Som en god vän brukar säga när tisdags-ångesten kommer krypande till mig:

"Imorgon är det 'I övermorgon är det Fredag!' "

Dagens låt:
Ryan Adams - Come Pick Me Up

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0