Tacotallrik. Utan Guacamole, Creme Fraiche, Salsa, Ost, Tomat, Rödlök....

Jag är så sjukt glad att fysikprovet ska göras på fredag istället för imorgon. Annars hade jag seriöst super-failat på det (som alla andra prov de senaste veckorna). Idag har det varit en lite blandad dag. Vi hade Naturkunskapsprov om miljön imorse, och det gick helt okej tycker jag. Inte super bra, men jag orkar inte bry mig. Sen gick vi ett helt tjej-gäng på UH och åt Tacotallrik och spelade senare lite kort. Jag tycker dom har Cp-regler men dom envisas med att man inte får ta kort man inte har på handen i Skitis. Min regler äger fortfarande deras (: 
Sen lyckades jag tappa bort min nyckel, för att senare se att hon i Cafeterian hade hittat den. Jag hade seriöst börjat planera att gå hem utan jacka, även fast det skulle regna imorgon.

Nu sitter jag och pluggar Fysik, och för första gången på länge känns det inte totalt värdelöst med pluggning.

// Lisa - I've got troubled thoughts and the self esteem to match


Kommentarer
Postat av: olivia

Sv; ja eller hur! Vi har handbollsavslutning ute på grisslan hela helgen så då ska jag verkligen fira att det är som sommarlov!

2009-06-03 @ 21:02:16
URL: http://olivial.blogg.se/
Postat av: Eltejp

Haha, den rubriken känns väldigt Lisa. ;)



Nu har jag bara ett prov kvar, hur skönt som helst. :D Har typ glömt bort hur man andas efter de här veckorna. :( Kram <3

2009-06-04 @ 20:16:00
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0