Thing is, I’ve never been interested in what you say. All I care about is what you do

Jag är inte död.

Men jag vet att jag har verkat lite död. Orsak?
Jag har tillbringat drygt 45 timmar av mitt sportlov för att kolla på House.
Det är 70 avsnitt. Alltså tre säsonger. Blev "tvungen" att se om säsong ett och två för tredje gången för att säsong tre kom med posten nu i veckan. Har sett klart allt nu. Så, inte bara det att jag tänker, drömmer och pratar om House, jag har även lite abstinens besvär efter flera dagars marathon. "Tur" att skolan börjar så jag får något annat att tänka på.
Säsong tre ägde föressten. Riktigt jävla bra.
Resultat: Skrikande, hoppande, skrattade, gråtande Lisa.

 <3

Jag mår bättre än på länge. Men verkligheten kommer att krocka med mig imorgon.

// Lisa - Did you come for my feelings? Because I left ‘em in my other pants.

Kommentarer
Postat av: Jessica

ett ord: CP-Lisa! <3 hihihi nerrå ;)

Lägg ut bilderna på your new outfits!!

<3<33

2009-03-08 @ 11:04:38
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0