Det här med Marie...

Nu är det såhär att det finns ett visst antal tomtenissar i min klass som har fått för sig att jag helt plötsligt ska tilltalas som Marie. Det sjuka med det här är inte att de kallar mig vid ett annat tilltalsnamn, utan det faktum att det började i torsdags och dom har värvat fler personer som också gör det, så det är väldigt svårt att få slut på det...
The Masterminds bakom det här ska inte nämnas vid namn (*Host host* Thomas, Johanna och Hannah! *Host host*) men dom kan räkna med att bli straffade den dagen då jag blir världsdiktator. Alltså inte om jag bilr det, utan den dagen jag blir det. [;

Sen att de har en lång kommentar-konversation på min facebook hemsida ska ju inte nämnas.... xD


Ni tre nissar ligger risigt till ;)

// Lisa!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag undrade över det där med Marie i rubriken en bit längre ner.. :P Vad bra att internet fungerar igen, väntar på dina Kina-bilder nu!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D



<3

2009-05-19 @ 20:09:58
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: olivia

Jag funderar starkt på att hjälpa de andra tre med kampanjen... och jag börjar med att övertala klassen imorgon! Vad säger du om det Marie? hehe

2009-05-26 @ 19:09:42
URL: http://olivial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0