We are all programmed to believe that if a guy acts like a total jerk that means he likes you

Igårkväll hyrde jag en film på Preem eftersom tv kanalernas utbud sög. Iallafall blev det He's just not that into you (aka Dumpa Honom!) med bl.a Jennifer Aniston, Drew Barrymore, Justin Long (aka Dexters älskling), Ben Affleck, Scarlett Johansson m.m.

Filmen var riktigt söt och mysig. Det blev dock lite för mycket killar-är-idioter-och-tjejer-är-patetiska-budord, men trots det fanns det vissa grejor som jag kände mig rejält träffade av. Jag både skrattade åt den otroligt kärleksefterblivna Gigi som satt och stirrade på telefonen i timtal och väntade på att "han" skulle ringa och jag grät när det blev en viktig insikt i slutet. Jag älskade också att de små rubrikerna kom upp med jämna mellanrum som förklarde att det verkligen inte är värt att slösa tid på någon eftersom han/hon verkligen inte bryr sig.



// Lisa - So trust me when I say if a guy is treating you like he doesn't give a shit, he genuinely doesn't give a shit. No exceptions.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0