Kärlek är överskattat. Droger är överskattat. Att hoppa i ett gummiband är överskattat. Ge mig Iron Man 2 på bio och jag får exakt samma kick

Fy fan vad Iron Man 2 var helt jävla sjukt bra!
Bättre än ettan.
Jag är helt seriös.

Jag kunde inte sluta att vara taggad till tusen innan filmen började.
Jag kunde inte sluta skratta åt EXAKT alla repliker under filmens gång.
Jag kunde inte sluta skaka, svammla eller svära när filmen var slut.
Jag blev bokstavligt talat svag i knäna.

Samuel L. Jackson var bad-ass, Sam Rockwell var sjukt lik William Fichtner men drygare och galnare, Scarlett Johansson var en enda stor kroppsstrumps-kick-ass-slut-wearing-cougar-clothes (men jag älskar henne ändå), Gwyneth Paltrow var hysterisk som aldrig förr, Mickey Rourke hade PMS som aldrig förr och Robert Downey Jr. var... Ja, han var helt jävla perfekt. Helt sjukt jävla snygg, helt sjukt jävla rolig, helt sjukt jävla bäst helt enkelt. KÄRLEK! <3<3<3<3

Vem behöver 15 kg choklad?
Vem behöver hoppa bungy-jump?
Vem behöver knark?
En adrenalinkick som heter duga och förälskelsekänslor på en och samma gång?
Jag klarar det genom två timmar Iron Man 2 <3



// Lisa - I have successfully privatized world peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0