En tisdag lite bättre än snittet

Idag har följande spännande saker inträffat:

* Söderberg gav mig resten av hans Pepsi (och jag blev riktigt misstänksam)
* Ovannämnda Söderberg har tillsammans med Thomas, Albin, Kjellsson, Johanna och Henke än en gång konstaterat att jag är sämst. På allt
* Pauline och jag har haft fingerduell
* Linnea har skrikigt för att hon såg ett larvformat frö/pollen/trädäckel
* Jag har ätit egengjord kycklingsallad
* Jag har åkt bil (tillsammans med Linnea, Julia, och Malin) med Johanna som chaufför
* Simon och Simon hittade ett felvänt ballerinakex
* Jag har (äntligen) gjort fysikprovet
* Middagen idag blev på Subway tillsammans med HenkPenk och Schulia


// Dam dam dam jag är en skrattmås, dam dam dam dam dam.


Kommentarer
Postat av: Becka

Låter som en värd dag (:

2010-05-11 @ 19:38:20
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: johannaakabylla

otroligt värd dag!

2010-05-16 @ 12:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0