Surprise Motherfucker!

Har haft en väldigt fin tid senaste veckan.
 
Levt mitt liv i min blommiga väska mellan olika adresser i Umeå/Örnsköldsvik, sett The Master på bio (och blev galet imponerad av intervjusessionen, otroligt starkt skådespeleri), blivit bjuden på fläskfilé under ett berg av spagetti mitt i natten, åkt tågtågtåg, plöjt igenom hela säsong sju av Dexter (serien som fick mig att förtjäna smeknamnet Doakes) tillsammans med Dexter, fnissat åt 9gag under småtimmarna, blivit besviken på filmen Looper och diskat i en lägenhet som inte ens var min samtidigt som jag lyssnat på Phil Collins. Är hemma nu igen och ska i princip bara packa om för jag drar till New York om tre dagar. Fuck yeah.
 
// Lisa - You're a serial killer and I'm more fucked up than you are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0