Bästa låtarna just nu

Ibland så blir jag helt besatt av låtar, jag tänker på dom hela tiden och när jag har tillfälle så lyssnar jag på dom HELA TIDEN!  As mobbat :) Just nu är det:

Simply Red - So not over you
Weird Al Yankovic - Trapped in the drive-thru
Shakira - La tortura

Idag var första Praodagen och jag är ju på Blommor & Ting i Övik, och det är ganska kul. Jag vattnar blommor och städar :P På lunchen gick jag på H&M och köpte:
LdB Deo och Shower - Aloe vera
Gliss Asia Beauty Balsam
Och en Peeling ifrån Nivea

Nyss så såg jag Prison Break reklamen, det är ju säsongsavslutning ikväll! AHHHHH! Mest ägit det kommer bli O.O, Mahone<3
HANNIBAL <3

// Lisa <3 TV


Kommentarer
Postat av: Cill

Trapped in the drive-thru äger! =D

2007-04-26 @ 11:59:38
Postat av: Sandra

LISA HJÄRTA FEMTIOÅRING :D

2007-04-30 @ 19:41:53
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0