Nej jag är inte patetisk, bara lite.

Host Host.
Jag har ABSOLUT inte sökt på William Fichtner (Mahone a.k.a Smartis) på varända ställe man kan söka på internet. Nej, nu tror du fel :) Och det är inte typ 9 filmer jag vill ha som han är med i. Alalala.
oj
Anton var här nyss, han kom för att han skulle titta på Gilmore Girls, deras tv box var tydligen sönder. Sen kollade vi runt på internet efter kläder och pratade. Det var kul.


Klipp ifrån Baywatch när William Fichtner är med, 1989... Humor. <3

Lisa - Jag har gått förbi besatt och blivit lite patetisk. Maybe not.

Kommentarer
Postat av: Egoina

känner ingen kille som vill se gilmore girls.- Go anton! :)

2007-08-08 @ 00:44:53
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0