Säsongsavslutning

Okej.. okej... okej. Jag överlever.. tror jag?

Såg klart på säsong två av House nyss. Jag har aldrig varit med om en så OTROLIGT bra säsongsavslutning!  Inte ens Prison Break var så bra. Eller jag tar tillbaka det där sista, Prison Break's avslutning i säsong 2 var nog snäppet bättre, men ändå. House var väl näst bäst då. Hmm... Seriöst, ena halvan av avsnittet satt jag och grät och den andra halvan fick jag rysningar av. Verkligen ett Psykande avsnitt. Läskigt bra. Jag längtar as mycket tills säsong 3 kommer ut.

// Lisa - No, you talk to God, you're religious. God talks to you - you're psychotic.

Kommentarer
Postat av: annie

Ingenting slår Prison break:)

2007-08-05 @ 07:18:57
URL: http://threelife.blogg.se
Postat av: Hanna

Svar : Ja visst är den!
Måste ta och börja kolla på House om den är så bra! :)

2007-08-05 @ 16:35:01
URL: http://honheterhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0