Dexter Grrr. Fett mycket Grr!

Igår satt jag hemma och såg på The Weather man med Nicolas Cage. Den var jätte bra, men den var nästan lika deperimerande som The Break-Up.
På kvällen såg jag några avsnitt av House, sen sms:ad Jessica och ville att vi skulle se på filmen hon fick av mig i julklapp. Jag stack dit på en gång. Filmen hette Them (Ils egentligen, den var på franska) och det var en skräckfilm. Början var läskig, sen fick man se vilka "dom" var och då blev det bara patetiskt.

Klockan 21.00 igår började Dexter-Marathon på 6:an (dom visade dom 6 första avsnitten). Jag kan inte fatta att jag har missat den serien. Så otroligt äckligt bra. Dexter är en perfekt missförstådd person, och extremt snygg. Jag längtar as mycket tills nästa lördag när dom visar 6 avsnitt till.

image270

// Lisa - " Blood is.... (My life) my job."

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag såg också på Dexter igår, asbra. (:

2007-12-23 @ 15:00:02
URL: http://detvarengangen.blogg.se
Postat av: Annika

Min bror är besatt av Dexter ;) God jul!

2007-12-23 @ 20:55:40
URL: http://cous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0