It's you, you make me sing <3

Jahapp..
I måndags så tog jag bussen in till stan för att gå på trafikskolan. Ska ju ta EU-Moped kort, men jag är rädd för att det kommer ta typ tusen år till O.O Han som var där verkade lite drogad och jag fick inte göra så mycket, för dom har tydligen inte fixat ihop en grupp än >.< iallafall, sen for jag hem med mamma.
Igår for vi ut till stugan på morgonen då (O.B.S morgon för mig är morgon typ 12 xD), jag gick på trafikskolan igen och mamma for med alla grejor till stugan. Jag var på trafikskolan då i typ 2 och en halv timme. Sen gick jag på Kicks där jag träffa Jessica och Maja, sen for jag ut i stugan. På kvällen såg jag The perfect storm. William Fichtner är med i den <3. Asså seriöst, det är den ända film jag grät så länge som tills eftertexterna tog slut O.o Jag måste ha gråtit i minst en kvart! Jag snyftade, grät och hulkade. Mamma tyckte att jag var mobbad... Men filmen var verkligen jätte bra, fast jag har sett den förut. Dock att det var typ 3 eller 4 år sen så jag kom nästan inte ihåg något av filmen. Sen idag har det regnat och senare kom ju solen fram så jag har inte gjort något alls förutom att lyssna på as mycket musik.

Sen en störande sak, jag älskar verkligen Everything med Michael Bublé. Och då har jag klistrat fast mitt öra mot radion nu i två dagar för att höra den på Rix FM. Okej, först i bilen (Där dom LOVADE att den skulle komma, men den kom typ 5 låtar senare, då jag redan var vid körskolan), på körskolan och i stugan. Jaha, så hela gårdagen hörde jag den inte, men mamma hörde den två gånger >.< Sen imorse när jag satt och såg på tv så hörde jag såhär svagt radion i bakrunden, och det var den låten! Jag fick ryck och bara hoppade upp ur fotöljen för att höja ljudet, sen stog jag och dansade/sjöng i 3 minuter. Haha, nån här har kul?



// Lisa - You would have done the same for me. Isn't that what i'm supposed to say?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0