Sommarlov och Bio!

Jippie!
Igår var det skolavslutning och det känndes väldigt skönt (men lite sorgligt ändå). Cill hade ju dom där snygga kläderna hon hade på min konfa, Marre hade en jätte fin klänning, Elin hade en fin blå klänning, jag hade den där vita konfa-klänningen och Smäcka hade också klänning xD För det var så att han fick 200 kr av Morgan om han hade det. Jag försov mig så jag fick åka med Bosse till Herrskog. Sen kom jag hem och cyklade lite, och efter det kom Marre hem till mig. Sen även Becka och Linda ^^ Vi hade kul, men vi gjorde inte så mycket.
Idag så for jag ner till Härnösand för att träffa Anton, vi skulle på bio! Först gick vi på Wayne's Coffee och fikade, senare också åt middag där. Det var ett jätte mysigt café. Efter det så gick vi till bion, vi skulle se "Pirates of the Caribbean - At world's end". Den var rätt okej, lite mysko och inte lika lätt att hänga med i som första filmen. Jag tycker igentligen att 2:an och 3:an är ganska onödiga... Jag satt mest och skrattade och den var ganska jobbig o.O Föressten den kostade 100 spänn också! ONÖDIGT!




Det mest ägande i hela filmen ^^,

// Lisa - Give nothing back!

Kommentarer
Postat av: Cill

Jag har aldrig varit på Wayne's Coffee i Härnösand men Sofie har varit där och hon sa också att det var ett jättrevligt ställe.=) Jag tänker vänta några år tills Ginza säljer Pirates of the Caribbean 3 för 49:- eller nåt, jag skulle aldrig betala 100 spänn för att gå på bio... Jag skulle förresten aldrig betala för något alls, jag är jättesnål. =O

2007-06-10 @ 11:16:39
Postat av: Sandra

Min kompis farsa åker ner till Harnösand lite då och då för att plugga. :) Aha, jag har faktiskt inte ens sett nån av Piratsfilmerna! Skam...
Men om en vecka har jag sommarlov och då jäklar.. då får jag nöta filmer hur mkt jag vill :)

2007-06-10 @ 19:44:56
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Sandra

Ps. Orlando Bloom är het. :D Sen får vi ju inte glömma Johnny Depp, dregel..

2007-06-10 @ 19:45:36
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0