Hemma igen! :D

Hejsan
Jag har varit med Konfirmationen i Stockholm nu från i fredags tills idag. Vi for Klockan 04.20 på natten härifrån Docksta med bilar och jag kom hem idag typ 8 på kvällen :P Jag har haft jätte kul med undantag ifrån dom här sakerna som inte var så kul o.O :

* Jag dansade med en uteliggare på sergelstorg...
* Enligt Henke, Emil, Christian och Erik är jag en Nazist, Rasist, Jude och Muslim (Jag är det INTE!)

Vi var på Shoppade i Lördags och då köpte jag en vit munkjacka och en t-shirt på Cubus och en parfym. På grönan så åkte jag inte så mycket, jag gillar inte att åka fritt fall och sånt. Men jag älskar Pop-expressen och Flygande mattan <3 När vi var där så stannade den stora Berg-och-dal banan högst upp. Men ingen ifrån våran grupp åkte då men det var inte kul för dom som åkte då, då vart dom tvungna att ta trappen ner o.O typ 27 meter eller nått. Jag var också jätte nära på att vinna en stor choklad kartong, bara ett nummer ifrån på lyckohjulet :P

Jag kommer lägga ut lite bilder sen, hare bra :D

// Lisa - Emil är en Jude :)

Kommentarer
Postat av: Cill

Mamma har träffat den där som du dansade med! =O

2007-05-07 @ 14:30:01
Postat av: Sandra

Åh låter nice. ;D Jag tvilvar på att jag hade fått göra sånt där om jag hade tagit konfan men ändå. ^^ Eller jag vet ju inte men jag ska inte ta den iaf. :) Varför tar man den egentligen? Dansa med en uteliggare nice. x_x Min moster vann en gång en 2000 grams marabou på grönan en gång. :)

2007-05-07 @ 14:52:15
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0