Konfirmation!

Okej, idag är jag (som Henke sa): Guds barn!
Konfan gick bra, eller jag gjorde bort mig lite men det gör inte så mycket, för tydligen var det ingen som märkte det..  Efter det så skulle alla ta kort på oss, så det tog ju lite tid. Först alla släktingar, sen proffsfotografen sen sånna här enskilda kort. Cill, Anton, Jeck och Maja var i kyrkan, medans Marre och Becka var i kören :) Cill hade världens snyggaste outfit, hon MÅSTE ha den på skolavlsutingen. Det var en jätte fin kines-tröja typ xD Anton och Jecka hade snygga och matchande kläder, Becka hade en jätte fin grå klänning och Marre hade den där röda skjortan jag gillar så mycket ^^, Sen efter det for släkten och jag på kustladan för att äta middag. När vi kom hem till mig fick jag presenter av släkten, en massa saker jag kan ha när jag ska flytta och ett fint gult-hjärt halsband. Sen kom Anton och lite senare Becka hit också :) Vi körde singstar och jag säger bara: Jag och Anton ÄGER ALLA på singstar!! :D Jag ska lägga ut lite bilder imorgon :P

Hejdå
Önskar Lisa som tackar för alla fina presenter hon fick nu som Guds Barn (:

Just nu lyssnar jag på en massa The Beatles låtar för Andreas är så bäst och skickar dom ^^,

Kommentarer
Postat av: Cill

Om jag får för Sofie ska jag ha på mig dem kläderna på skolavslutningen, det är hennes kläder. XD

2007-05-28 @ 16:03:52
Postat av: Sandra

Konfa, vad nice. :) Jag ångrar inte att jag inte tog den men det hade säkert var rätt kul. I alla fall att få saker efteråt haha. ;)

2007-05-31 @ 21:39:09
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0