Save the Cheerleader. Save the World.

Idag vaknade jag ungefär klockan 12 av att mamma väckte mig. Jag sprang direkt ner och satt på Tv'n för jag hade sett att det skulle vara Heroes maraton idag på TV 4+. Så jag har tillbringat 11 timmar nere i soffan framför tv'n idag xD Piiiinsamt för mig. Men bara lite. Jag har rätt så ont i huvudet nu.

Nu har jag äntligen förstått mig på denna Heroes hysteri. Det är en super bra serie (dock inte lika bra som Prison Break <3) och alla karaktärer är helt enkelt underbara. Jag älskar alla huvudpersoner och jag tycker inte att en ända av dom är ful (vilket är en hel bedrift i sig för mig. Jag brukar hata det mesta och dom flesta) Men alla skådelspelare är så otroligt duktiga (Jag blir lika förvånad varje gång Niki/Jessica grejen är på gång) och dom är ju så otroligt sööööta! Till och med alla tjejer ser otroligt bra ut. (Hayden Panettiere, som spelar Clarie är ju bara för bedårande!) Hiro är lugnt min favorit. Super näpen på ett riktigt töntigt/sött sätt. Peter, Nathan, Mohinder och Isaac är as snygga och Claries vän Zach är ingen fuling heller ;)

Nu ska jag börja boka in onsdagar och tordagar på TV 4
Nä, lite Invasion måste jag väl hinna se på innan jag går och lägger mig?

Claire: Save the cheerleader, save the world. What does that even mean? Have I been saved, or do I still need saving?

image202

// Lisa - "Who needs God, when you've got me."

Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar den serien och vad heter han.. fan jag här ännu inte riktig koll på namnen. Men Peter är det va? Han som överför andras förmågor iaf, är ju så dregligt snygg (L)_(L) Jag älskar också Hiro, han är fan cool. xD Sen jaa, Clare är sjukt snygg. o_o Kmr den gå på torsdagar igen?

2007-10-28 @ 18:26:47
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Ingeborg

Åh! Heroes är en av de serier jag verkligen gillar. Tycker den är superbra! Folk med superkrafter är ju liksom coolt!

2007-10-28 @ 19:51:28
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0