Jag är riktigt förbannad!

Hej.
Idag är jag på ett säreget dåligt humör. Jag är så arg att, om jag har chansen, så skulle jag skjuta ner varända jävla människa jag stör mig på just idag. Och den listan över verkligen inte kort. Jag var sur redan igår kväll när jag skulle sova, men imorse så var allt lugnt och fridfullt. Sen på sista lektionen fick jag psyk-brott på min lärare och det blev inte bättre av att sen när jag kom hem, fick reda på att vi inte ska byta tid med kören. Bara för att JÄVLA Bea säger att hon inte hinner äta innan Ju-jutsin... HON SKA FAN I MIG DÖ! Men nu är det så att jag pallar inte att gå i kör mer så jag ska slutar.

Det ända bra med den här dan var att jag fick åka på Andreas moppe, sen har allt annat sugit.

// Lisa Goes Psyk-brott.

Kommentarer
Postat av: Becka

Hata att dom inte ändrar tiden >.<

2007-09-24 @ 19:55:10
URL: http://www.beckafoto.webb.se
Postat av: Sandra

aj aj x_x

2007-09-28 @ 19:02:08
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0