Svanarna spottar!

Yarp!

Nu har Cill varit hos mig hela helgen och vi har haft as kul. Hon kom ju hit på Fredag efter skolan och då handlade vi och pratade. På kvällen kom Marre också hit ett tag.

På Lördagen så gick Jag, Marre och Cill hem till Alex. Vi såg på filmen Hot Fuzz, som var as bra med jätte mojj. Sen gick vi ut och gick ett tag, Cill fick se Marres hus. Då började det regna så vi stack tillbaka hem till Alex och där spelade vi CS och Battlefield 2. Bf2 är super roligt, jag har kört det förut hos mina grannar (Becka och Andreas) och det var jätte kul att titta på när Cill spelade. Hon krashade helikoptrar och körde ner med bilar i vattnet. Men jag ska inte säga så mycket, jag råkade köra över några som var på mitt lag xD Sen kom mamma och hämtade oss på kvällen runt 11. Det var jätte asigt kul att vara hos Alex, och det var väldigt synd om Alex för han var jätte förkyld med feber och allt, så han såg värsta drogad ut. :P

Igår så åka jag och Cill på Preem med min moppe och sen på kvällen såg vi Halloween - 20 years later. Den är rätt bra förutom att den är jätte mobbad för han som är mördaren, han heter Michael Myers, han går bara. Han springer aldrig fast han skulle vara dubbelt så snabb på att döda sin syster om han bara sprang! Sen är det en kille som heter LL Cool J som är med i filmen, och han är med i ett avsnitt av House :)

Idag på skolan var det rätt okej, förutom att när vi hade inställd engelska så hade vi "Dejten" istället för inställt. Det är då man pratar om sex och moral med kuratorn och en läskig person som heter Mia o.O

// Lisa - Mahoni. YARP!

Kommentarer
Postat av: Cill

BF2 var askul och det har varit askul att vara hos dig i helgen! =D

2007-09-10 @ 20:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0