Jessica + Fantomen (På Operan) = Sant

(Jag sover och Jessica, som är vaken, gör ett försök att väcka mig)
Jessica: Liiisa, vakna! Liiiiiiiiiisa!
(Jag bara fortsätter att sova. Jessica kliver upp och går iväg till sin radio och börjar trycka på den, sen hör jag:)
"Fantomen": DOWN ONCE MORE TO THE DUNGEON OF MY BLACK DESPAIR!!!
Jessica: Hahaha, vakna nu! (Drar av mitt täcke)
(Jag tar tag i Jessicas täcke och her det över huvudet. Jessica byter låt och man hör svagt något under täcket, samtidigt som "The Phantom of the Opera"-låten dunkar ut högtalarna)
Jag: In sleep he sang to me (Hoppar upp ur sängen) IN DREAMS HE CAME!!

Vilket sätt att vakna på.... xD


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha, mmmmmums, Fantomen (L). JAG tycker iallafall att mitt sätt att väcka dig var suuuuuper !!

2008-04-14 @ 05:54:26
URL: http://Jecka1337.blofgg.se
Postat av: Elin

Hahaha, extremt mupp. XD

2008-04-14 @ 18:02:32
URL: http://detvarengangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0