Vad jag önskar mig i födelsedagspresent

Nu är det såhär, jag har faktist några vänner. Ville bara framföra det för några jag känner (Stavas JAKOB och SMÄCK) brukar säga att jag inte har det. Men, för att bevisa det så tänkte jag nu, lagom tills jag fyller år (den 12 maj), önska mig lite saker. (Och med önskas menas att alla som inte köper presenter till mig kommer bli torterade av lite ryska torpeder)

MIN ÖNSKELISTA!

* Filmer. (Det här funkar alltid. Ett tips om du inte är så säker på vad jag redan har så kan du ju alltid söka på en film på bloggen och kolla om jag har skrivit något om den. Annars, fråga Jessica. Hon har bra koll vad jag har och inte.) Lite övriga tips om filmer:

Skådespelare jag gillar:
Scarlett Johansson
Keanu Reeves
Ewan Mcgregor
Colin Firth
Mikael Persbrandt
Christian Bale
John Travolta
John Cusack
Kiera Knightley
Kevin Spacey
M.fl  (Självklart har jag inte glömt William Fichtner, men jag har typ sett alla filmer med han så xD)

Film genrer jag gillar (Tycker om allt, men mina favoriter är):
Romantiska komedier (Vem gillar INTE det?)
Krigsfilmer
Skräckfilmer
Lite skumma komedier (i stil med Hot Fuzz och Shaun of the Dead)
Dansfilmer
Vackra kärleksfilmer (i stil med Stolthet och Fördom och The Lake House)

Några filmer jag önskar mig:
American Beauty
Försoning
Jane Austen Book Club
The Holiday
Breakfast At Tiffany's
Death at a Funeral - Trångt i kistan
Van Helsing


* 2 CD skivor jag vill ha:
Rob Thomas - Something to be (49 kr CDON.COM)
Daughtry - Daughtry (129 kr CDON.COM)

* Smycken är också ett bra köpt. Just nu vill jag gärna ha långa halsband med någon stor sak längst ner. Guld eller Silver. Silver armband också. Både smala och breda.

* Nyaste Gossip Girl (Nr 10)

* Smått och gott som någon duschkräm som luktar gott, doftljus, hårklämmor (svarta), sjalar m.m.

Hoppas det här har hjälpt något :)
Kom ihåg, jag blir glad vad jag än får (Om det inte är något sjukt som typ torkad älgskit...)

// Lisa - You build me up, you knock me down.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Braaaa Dexter! Nu får jag lite kött på benen när jag ska välja presenter till dig :D. (L)

2008-04-28 @ 19:50:19
URL: http://Jecka1337.blogg.se
Postat av: Sandra

The holiday är riktigt bra! Om du inte får den, köpt den. Underbar. :) Nice att fylla år snart, jag ska vara den första som säger grattis (antar jag) så GRATTIS. :-) Lite i förskott ^^

2008-04-28 @ 20:38:13
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0