Det finns inget bra väder, bara bra filmer

Hej.
Okej, jag vet. Det var längesen jag skrev något nytt här på ett tag, men det är bara för att jag har varit upptagen. Med vad? Att se på film med Jessica såklart :)

Söndag:
* Beck 6 - Monstret
* Beck 7 - Money Man
* Pan's Labyrint (Andreas kom hit och vi såg den, as bra film men jag tycker att den var sjukt läskig)
* Beck 8 - Spår i mörkret
* Beck 9 - Hämndens Pris
(Min favorit Beck film)

Måndag (Hos Jessica):
* New York Waiting (Så söt film!)
* Charlie and the Chocolate factory - Kalle och Chokladfabriken (Fruktansvärt rolig)
* The Amateurs (Behöver jag nämna att William Fichtner var med?)

Tisdag (Hos Jessica):
* Ratatouille (Disneyfilmer har inte tappat gnistan än)
* The Da Vinci Code - Da Vinci koden (Läs boken istället!)
* Solstorm (Den enda en svensk film behöver för att bli bra är Mikael Persbrandt)
* Girl with a Pearl Earring - Flicka med Pärlörhänge
* Disturbia (Jätte bra, och att Shia LaBeouf [att nån ens kan uttala hans namn?] var med skadade inte)

Onsdag (Hos Jessica):
* Juno (Jag tänker ALDRIG föda barn)
* Knocked Up
* Lost in Translation (Bra, men grymt överraklamerad)
* American Beauty (Andreas kom och såg den med oss för han skulle fixa datorn)
* We own the Night
* Deep Fear

Världens sämsta film är.... Deep Fear.
Herregud, den var så sjukt dålig så att jag och Jessica somande. Jag har ALDRIG somnat till en film p.g.a att den är dålig, någonsin. Se den absolut inte, isåfall bara om ni har svårt att somna. Den var så sjukt dålig att jag minns inte ens vad den handlade om... Och jag såg den igår.

Veckans Guldkorn: American Beauty
Jag har aldrig riktigt brytt mig om att orka se den här filmen fören nu. Jag säger en sak. Den är helt Jävla underbar. SE DEN! NU!

// Lisa sjunger: Hela mig, hela mig, Jesus kan förvandla mig! xD

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lisa sök hjälp! xD Man kan inte kolla på så där många filmer på en vecka & inte så många på en dag heller. omg. :D Nää.. det är jag inte. Kanske ska ta och skärpa mig, har bara sett bitar av Beck & den verkar ju bra så. Pappa har ju alla så.. det är väl bara att börja kolla x)

2008-03-27 @ 20:54:31
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Cill

Jag fattar inte att ni orkar! xD Men ja, film är ju kul så. :)

Har bara sett slutet på American Beauty, det är inte så bra... Men jag ska se den nån gång. ^^

2008-03-28 @ 00:11:13
URL: http://cills.blogg.se
Postat av: Elin

Jag orkade tvärr inte läsa igenom din film-guide, det enda jag såg var American Beauty på slutet, och jag håller med, den äger. :)

2008-03-28 @ 22:00:01
URL: http://detvarengangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0