Nostalgiiiiiiiiiiiiiiiii Nostalgiiiiiiii Nostalgiiiiiiiiiiiiii

Vilken helg det här har varit. Jag har varit mycket mer effektiv än jag brukar vara. Såhär har det sett ut:

Fredag;
Jag gick i skolan och fick prata med rektorn från en annan högstadieskola om hur det har varit de här tre åren. Det läskiga var att han såg exakt ut som Alan Rickman. Efter skolan så skulle jag till stan och det slutade med att jag fick springa ikapp bussen. Jessica följde med och jag köpte en vit skolavslutningsklänning som har as fin. Men jag var smart nog att söla choklad på den.
Det roliga var att det var så många expediter som snackade med oss. Alla hade roliga saker för sig, som hon som såg Jessicas skärp och började skrika "NOSTALGIIII!!". Haha. På kvällen så såg jag och Jessica på film. Det blev 10 000 BC, och den var faktist lite seg men rätt okej. Sen Edward Scissorhands och den var ju så sjukt bra! Johnny Depp äger ju allt. Extremt söt. Sen såg vi A Nightmare on Elm Street, den första (Johnny Depp igen). Överasskande bra för att vara så gammal, Freddy Kruger såg ut som ett äkta snusk. Haha.



Lördag:
KONFIRMATION för Becka och Marre klockan 2. Dom var så duktiga och Marielle gjorde ett bra jobb med sitt agerande, hon var så duktig! Efteråt så for jag hem till henne och fikade och kollade på Beas kattungar. Elin var också där, hon är påväg till Kiruna just nu (Hon ska ju gå rymdgymnasiet däruppe). Sen blev jag bjuden på grillning hos Jessica. På kvällen kom de vuxna upp i Jessicas rum lite såhär småfulla och dom började äta kakor i Jessicas soffa. Då fick jag lite små panik. Senare gick vi "ungdomar" (Anton, jag och Jessica) ut och gick. Vi satt nere vid marinan och det var mysigt ute. Senare på kvällen såg vi på film, vi såg Guldkompassen. Den var dåligt då jag såg på den men ju mer jag tänker efter desto bättre var den.



Söndag:
Idag vaknade jag klockan 9 (!) och for hem och duschade och så, jag och Jessica ska till Becka lite senare idag på konfirmationsfika. Senare ikväll kommer Cill hit och vet ni vad, JAG FYLLER ÅR IMORGON!!!!!!!!!!

// Lisa (L) Chips


Kommentarer
Postat av: Sandra

Rymdgymnasiet här, så najsigt. :) Edward Scissorhands har jag också sett, fst det var ett tag sen men den var bra i alla fall. Älska Johnny Depp. Kollade du på Körslaget igår? Hejade på Brolle jag. Tyärr så vann han ju inte men. Cans var rätt bra ändå. :)

2008-05-11 @ 13:33:17
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0