'Cause you know, relationships that start under intense circumstances, they never last

Snacka om att jag och Jessica blev besvikna på att det inte blev någon bio i fredags. Men vi tar det en annan gång, lovet kanske? Iallafall har vi haft en mysig helg med Idol, film, kycklingsallader ifrån Ceasar's i Ullånger, skrik ett antal gånger till filmen Street Kings (Speciellt jag då "House" (a.k.a Hugh Laurie) bara ploppade upp ifrån ingenstans och vi har skrattat en hel del. Vi har även sett dessa filmer:

* 100 Girls
(Jättemysig förmiddags-komedi om en kille som blir kär i en tjej som han inte har sett. För att få reda på vem det är måste han infiltrera tjejernas hus och tankar. En film som både killar och tjejer borde se)
* Speed
(Som jag sett förut. Keanu Reeves spelar en polis med snaggat hår. Om det överhuvudtaget finns någon som inte har sett denna otroligt bra filmer ger jag er ett råd: Se den.)
* Speed 2
(Inte lika bra som första, men otroligt bra ändå.)
* Street Kings
(Väldigt bra film, men den hade nog blivit lite rörig om jag inte hade känt igen varannan person sen förut. Herregud vilka kändisar det var med i den här filmen! Vi började skrika hela tiden: "IHHHHH. DÄR ÄR HAN!")
* The Happening
(Lite obehaglig när man tänker efter, för tänk om folk bara skulle börja ta självmord "utan" orsak? Lite annorlunda filmning men den var jätte bra)
* Steal Trap
(Detta skulle ingen någonsin gå på. Men, sensmoralen i sagan lyder. Ha aldrig nyårsfest i ett övergivet hus)
* The Cry
(Sjukt dålig skräckfilm. Inte det minsta läskig. Dock att Dexter's Brorsa Rudy var med.)



Men tillbaka till Street Kings, här är en lista över de personer som jag och Jessica kände igen:
* Keanu Reeves (Vet du inte vem det är tänker jag inte förklara det heller. xD)
* Forest Whitaker (Han spelar huvudrollen i The Last King of Scotland)
* Hugh Laurie (HOUSE <3<3<3)
* Christ Evans (Flamman i Fantastic 4)
* Jay Mohr (Är med i Picture Pefekt, Pay it forward och Cherry Falls)
* Terry Crews (Spelar den stora svarta killen i White Chicks)
* Naomie Harris (Spelar den jamaikanska polisen i After the Sunset och Tia Dalma i PotC)
* John Crobett (Aidan i Sex and the City och den där läskiga killen i The Messengers)
* Amaury Nolasco (SUCRE ifrån Prison Break <3)

Patty: There's a certain way a man stares at a woman he loves. The man looks like a boy on his birthday. And he treats the woman as if she were a gift that he's waited so long to open and now he can't wait to see what the treasure is inside.

// Lisa - ANNIE! Come back, your my hostage!


Kommentarer
Postat av: Tereze Kirch

KIKA IN PÅ MIN BLOGG OCH SÄG VAD DU TYCKER OM DAGENS OUTFIT! :-)



" rel="nofollow">http://tekirch.blogg.se/2008/october/081018.html*

2008-10-19 @ 16:13:41
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: Jessica

Attans att inte bion gick, men vi hade det verkligen supermysiiiigt ändå! <3. Fetans att vi ska roa oss med hämtsallader och filmer på lovet;), thihi. Let me know om det är någon speciell jag ska "köpa" tills dess ;) (L)(L)

2008-10-19 @ 17:50:05
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback