It's a new dawn, it's a new day and i'm feeling good

Gissa vem som var dum nog att somna klockan 9 igårkväll och missade Prison Break? Jag såklart. Herregud det måste vara något fel. Jag är ju så SJUKT trött på kvällarna nuförtiden. Ett stort tack till Dexter (aka Jessica) för att du kan "köpa" avsnittet till mig. <3 Du är underbar, syns i helgen!

Idag var det dagen då Barack Obama svor presidentseden och blev USA's 44:e president. Även om han råkade fumla bort sig lite i själv ed-läsningen (men hallå, hur nervös skulle inte du också vara på en skala från ett till tio?) så var talet så sjukt bra att jag fick gåshud vid ett flertal tillfällen. Den grabben kan verkligen fånga sin publik och jag önskar honom lycka till. För: Yes, we CAN <3

Dagens låt (LYSSNA):
Will.I.Am - It's a new day



// Lisa - Barack Obama är min idol

Kommentarer
Postat av: Anton

Skojjardu? Jag kan inte vara hemma en dag extra. Jag ligger nog illa till nu. Dessutom mår jag tio gånger sämre över att vara borta än över sjukdomen.

2009-01-20 @ 19:52:41
URL: http://antonhornfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0