In the name of the father, the son and the holy toast

Idag såg jag på en film som våran klass har sett på Engelskan. Men jag missade både början och slutet, så jag fick låna hem den. Den hette Ängeln på sjunde trappsteget - Angela's Ashes och utspelade sig i Irland på 30-talet. Riktigt bra var den. Väldigt tragisk men delvis hoppfull.



Nu ikväll var det ju Beck, precis som vanligt på söndag kvällar. Rättare sagt Beck - Den svaga länken. Gunvald var lika ägig som vanligt, Becka undvek stänkar-grannen som vanligt och jag gillar verkligen den här lilla Gunvald + Inger (Becks Dotter) = Sant... (: <3



// Lisa - Äger du lika mycket som Gunvald, då sprängs du.

Kommentarer
Postat av: Becka

Vi hade klädbytar dag hemma hos mig (Jag, karro, linnea o Enja) och då bytte jag till mig lite plagg :D

2009-03-08 @ 23:51:03
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag var också cool och såg Beck ^^

Vi blev föresten klar med filmerna som vi lånade av dig också.

Jag hade inte sett trean förut (!!!!), skämmes på mig! hihi



Men du, jag ringer dig om...tre...två...ett...noll! <3

2009-03-09 @ 20:42:38
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0