I just can't smile without you

I helgen har jag varit hos Jessica <3

Fredag:
Jag kom dit efter maten och vi såg på film:

* Twilight (Vi har båda velat sett den länge och nu blev det äntligen av. Filmen var riktigt bra, men boken var såklart bättre. Edward var ful som stryk och Carlisle var sjuuuukt snygg. Bella var ÄNNU tråkigare än i boken, som om det faktist var möjligt.
* Quarantine (Skräckfilm med The Blair Witch Project vibbar. Dexters syster Debbie spelade huvudrollen. Virus som spred sig i ett hyreshus och folket blev typ vampyrer/zombies)



Lördag:
Vi gick på Preem och köpte glass (Magnum Temptation Dark <3), släckte lyset klockan halv nio för Earth Hour då vi läste en bok i stearinljus-sken istället och såg på mer filmer:

* 300 (Så sjukt coola krigscener! Påminde lite om Watchmen med slowmotion blandat med vanligt tempo. Sen var miljön riktigt häftig med guldskimmer. Sen skadar det ju inte att det var massa män utan tröjor som sprang runt och köttade de onda. Riktigt bra tycker jag och folk som säger att den är för blodig är mesiga ;) )
* Hellboy (Hahaha, riktigt kul faktist. Dock att den kvinnliga huvudrollen var irriterande... som vanligt då)
* Hellboy 2 - The Golden Army (Hellboy var liite överdrivet Macho i uppföljaren men i överlag var den riktig bra. Bästan scenen på länge var när Hellboy och Abe satt och sjöng Can't Smile Without You <3)
* Martyrs (Fransk skräckfilm, och som vanligt var det bara läskigt tills man fick veta vad som låg bakom "symtomen")
* Meet the Spartans (HELT SJUKT KUL!! Död åt alla som inte uppsakttar sådan störd humor<3<3)



Söndag (Idag):
Vi vaknade efter 11, gjorde en stor kopp Is-Kaffe och satte oss framför TV:n för att kolla på Robinson. Jag tycker att det var bra att Beatrice åkte ut för hon var otroligt irriterande. Älska Lukas och "stor" Erik <3

Nu ska jag se på The Mentalist avsnitt jag har missat eftersom jag har varit upptagen med skolarbete. Sen ikväll är det ju slut på Beck, men det blir Bond, James Bond istället då Casiono Royale går på 3:an. Och jag har inte sett den än pinsamt nog.

Dagens Låt:
Barry Manilow - Can't Smile Without You

// Lisa - Red, white, whatever. Guys are all the same.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jo, han den där John Cusack var med ja. :D Fast vad jag kommer ihåg så hette den typ "Om ödet får bestämma" på svenska, men det är väl bara översättingen kanske. :) Haha, ko jag borde nog se om den. ;P Kram. <3

2009-03-29 @ 14:50:28
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Elin

Jo, han den där John Cusack var med ja. :D Fast vad jag kommer ihåg så hette den typ "Om ödet får bestämma" på svenska, men det är väl bara översättingen kanske. :) Haha, jo jag borde nog se om den. ;P Kram. <3

2009-03-29 @ 14:50:49
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Heeeelgen <33 ^^ hihi

2009-03-29 @ 22:06:00
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0