Wow! The insecurity level with you guys is ridiculous!

Ja, jag har än en gång sett på film. Överraskad?

* Tropic Thunder
Det är bara att inse det, Ben Stiller vet vad han håller på med. Några skådespelare ska spela in en krigsfilm i djungeln, råkar bli dumpade mitt ute i ingenstans (deras regissör sprängs. Prislöst) och måste ta sig tillbaka på egen hand. Ben Stiller, Jack Black och Robert Downey Jr. <3 Vad mer kan man tänkas behöva säga? Underbart helt enkelt, sjukt kul film. Dock fick jag en liten choch när eftertexterna rullade och jag såg att Tom Cruise av alla människor hade varit med. Jag kände seriöst inte igen honom. Bäst var ändå Robert Downey Jr som var "the dude playin' the dude, disguised as another dude". Haha. Jag tror jag dör.



* Milk
Sean Penn spelar Harvey Milk, den första öppet homosexuella mannen som blev vald till en framträdande politisk post i USA. Riktigt stark film, och jag beundrar verkligen Harveys liv. Han såg orättvisa i världen och valde att stå upp mot den. Trots att hans liv slutade tragiskt, så påverkade han en hel värld. James Franco (Sprider-man) och Emlie Hirsch (Into the Wild) var också med.



// Lisa - I don't read the script. The script reads me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0