That girl is giving you the eye

Vaknade som vanligt av P3 (är ledig idag och jag är uppe såhär grymt tidigt för att jag måste plugga) och de höll på att prata med journalisten och författaren Katarina Wennstam, hon som var med på Debatt om Bjästa-våldtäkten. De hade en jävligt intressant diskussion om våldtäkt. Fy tusan vad jag beundrar den kvinnan. Hon är fruktasnvärt bra på sitt ämne. Och nu blev jag väldigt taggad på att läsa hennes bok Dödergök som jag fick i julklapp.



Lyssna här.

// Lisa


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att vara ledig i alla fall.

2010-04-28 @ 12:40:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har läst den. den är kung. READ IT MF

2010-04-28 @ 16:48:20
Postat av: sara

det var jag som skrev..

2010-04-28 @ 16:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0