And I might as well enquire why, with so evident a design of insulting me, you chose to tell me that you liked me against your better judgment

Ungefär såhär bäst har min helg varit:

Fredag:
Schulia kom hem till mig för att se lite Stolthet och Fördom så vi såg både tv-serien och filmen. 7 och en halv timme med Mr. Darcy är ganska värt det.

Lördag:
Vi ringde Malin för vi ville åka och bada. Hon var just påväg hem från Stockholm och DN-galan så hon hämtade upp oss och övertalade oss istället att åka på is-premären i Arenan. Det var match med MoDo mot svenska bandylandslaget. Det blev 5-4 till MoDo, och det sög. Bandy är förövrigt min nya favoritsport. Sen blev det i vanlig ordning middag på Max, hämtning av Becka i Docksta, beslutsångest vart vi skulle bada och tillslut blev det en sjö ute i skogen. Dock var det en sjukt fin badplats så det var väldigt värt det.






Söndag:
Malin och Julia väckte mig genom att kasta vatten i ansiktet. Otroligt värd helg <3

Dagens låt:
Monty - En till himmel

// Lisa - Forgive me, madam, for taking up so much of your time.


Kommentarer
Postat av: Lizzzzz

Trodde att min telefonsamtal till dig igårkväll skulle nämnas också men nej då Lisa :P nu sitter jag och gråter haha

2010-08-08 @ 16:51:51
Postat av: Lisa

Sån tur kan man inte alltid ha Lizzette ;) Jag har inte tid med fyllon som dig... JAG SKOJJJJA! <3

2010-08-09 @ 02:07:46
URL: http://theoneiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0