I'm gonna find a way to make it without you

Satt och jobbade matte vid köksbordet (som vanligt då) och lyssnade på P3 för att få tiden att gå lite fortare då jag satt och gnuggade geniknölarna för att försöka få in det här med derivata i huvudet. Plötsligt hör jag Darin prata på radion, och det visar sig att han delade med sig av sin favoritmusik. Sen kom låtarna:

Rihanna - Umbrella
Justin Timberlake - Cry Me a River
Michael Jackson - Dirty Diana
Leona Lewis - Bleeding Love
Alicia Keys - Try Sleeping With a Broken Heart

Och jag inser att jag tror jag är kär.
FY FAN VILKEN JÄVLIGT BRA MUSIKSMAK DEN GRABBEN HAR!
Jag höjde volymen på varannan låt som spelades och sjöng med för full hals. Tur att mina föräldrar var borta, for de hade fått smått panik av att höra mig skrika där i min ensamhet. Katterna fick nog panik. De bara stirrade på mig och tänkte: "Vad är det för fel på henne NU då? Hon måste helt enkelt stå och dansa och skrika som ett cp?"

Men jag bryr mig inte. För jag är lycklig.

// Lisa <3 Darin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0