Scarlett Johansson och Keira Knightley

Jag har ett ganska stort problem med skådespelerskor. Jag hatar helt enkelt kvinnor i filmer. För det mest. Problemet är att dem oftast är pain-in-the-ass dryga, jävliga, fula och/eller totalt värdelösa.

Det är inte ofta jag kan ärligt säga att jag faktist tycker om en kvinna på film. Inte i samma utsträckning som jag älskar män iallafall. Men som tur är finns det undantagen som bekräftar regeln. Men det är bara två stycken, varav den ena är Scarlett Johansson och den andra är Keira Knightley. De är så jävla talangfulla att det spelar ingen roll om filmen de är med i är dålig, den blir automatisk bra sålänge nån av dem är med.
Sen skadar inte det att de är så djuriskt vackra heller.




// Lisa - I could leave but I won't go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0